loading...
وبسایت رسمی میلاد جفری
Admin بازدید : 106 شنبه 08 خرداد 1395 نظرات (0)

تکست ترک تلخی شیرین



(ورس1)

یه رویای تلخ،یه تلخیه شیرین
مود خوب، تو شخصیت من نی
روشنی ندیدیم تاریکی محضیم
از شب تولد تا غروب وفات
دستو پا تو مرداب لجن باریم
لنجی که ساختم از زندگی ننم
از سرونوشت گوه تخمیه پدرم
از شبای سیگارِ، زیر تختی
از دروغ نگفتنو، زیر لفظی
بخدا خستم از سرنوشتم
اَ پدرم ،که دستش خرابه تو گوشم
ما که چیزی نگفتیم سلامتی نوشم
تو خدا نیسی که بگم اعوذو به الله
میگم ک*س ننت حرومه شب هام
چقدر خوارم کردی واسه بی مادری
 واسه ک*سشرای جدیدو بی باوری
من پر دردم چرا من پست ترین
اصن چرا شدی، خالق تنو وجودم
ک*ان*دوم کافی بود واسه نبوغم
پس حالام کنار بیا من یه عن روپوشم
چن سال دیگه هم شاید دیدی،
 یه ک*س کش وطن فروشم

(ورس2)

ترکید مخ، فشار دردا
یه ادم لش، به امید فردا
سیگار نخ به نخِ مسکن قلب
اصن بمیر برو سنگین تر اَ اینم هَ
من مردم خداوکیلی نفس برید
اَ ننه شانس نداشتم مسیر اریب
یکی یکی بیاین سرزنش کنینو برید
من فرعی زدم وقتی بود صراط مستقیم
همه فیکن تو نداری رو نزد پلکم
  محتاط بودن زدم حرفمو محکم
ثانیه گذشتو شد عمرمون گوه تر
چرخ فلک ثابتو زندگیه بدبخ
خط انداختن تن این درخته سرسخ
شاید بد راه اومدیم که زندگی بد کرد
شایدم  یه مسئلسو ماعم جوابش
شاید خدا خواسته که ک*س بگن ملائک

(ورس3)

هر روز، فحش خوار و مادر
میدم به پدرمو زندگی ناحق،
زندگی ناحق
که شکل گرف اَ رو عقایدو باور
از فشار شب جمعه و تولد فارِغ
تولد یه انسان خوشحالی کاذب
از اولم با گا اومدم حادثه و نائب
عزیزو محبوب نبودم، پنهونو غایب
از 9 سالگی نیاز دائم
به قرصو یه مشت ک*س جو فاسد
 تسکین نفس دعا و تائب
تو  دردام نگفتم حقیقتو  راهب
زندگیم  پیچیده همش بیراهه
 بودو باتلاقو سراب دائم
هرچی تلاش میکردم واسه موفقیت
 ولی رفتم پایین مثه سابق

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آهنگ تلخی شیرین در چه حد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 585
  • بازدید سال : 3,580
  • بازدید کلی : 14,682